ВНТУ: цифри,механізми,  коди,...корупція?

26.05.2018

Напередодні літньої сесії у студентів окрім хвилювання і "хвостів" виникає запитання: чи не беруть викладачі хабарів? Саме таке запитання команді Madlife задав один із студентів- першокурсників ВНТУ, дізнавшись про університетську рубрику "Чому Шурик зажурився?". За відповіддю ми звернулись до колишнього студента ФІРН Вінницького національного технічного університету.

Почнемо з твого знайомства з університетом...

Взагалі, я не дуже заморочувався, над тим, на кого піти вчитись. Спочатку навчання було нормальне, я потроху призвичаївся. А потім задався питанням : і оце все? Думаю, багато хто бачив американські фільми про коледжі, університети, студентське життя, а тут... сирі стіни як в лікарні (мій знайомий навіть сказав, що тут як в морзі). Тобто загальне враження від картинки було не дуже приємне. Та і від самого навчального процесу задоволення мав не багато, можливо тому, що просто не цікавила спеціальність. 

Проте мені подобалась і досі подобається територія ВНТУ: та зелень, запахи - там класно! Приємно нею прогулюватись. А такі види з вікон треба ще пошукати.

Як тобі викладачі?

Викладачі - дуже різні. Наприклад, я досі у теплих відносинах з одною викладачкою ВНТУ, інколи заходжу у гості...

На мій погляд, викладачі були компетентними у своїй справі, але все ж деякі ставилися трохи несерйозно. І робота у нас завжди була, щоправда дещо я не робив, бо не розумів, відкладав на потім, а дещо купляв.

Отже, хабарницво є? Які, так би мовити, розцінки?

За хабарі завжди домовлявся староста, я на той час був замісником. Тоді, коли я вчився (2016-2017) платив тільки за фізику 500 за п'ятірку, 400 за четвірку і т.д. Плюс ще за кожну лабораторну по 14 гривень, а їх було близько дванадцяти. Тобто, щоб успішно скласти один екзамен, потрібно було викласти близько 700 гривень. 

Це тільки на твоєму факультеті так було?

 На інших факультетах не знаю чи є хабарництво, але я спілкувався з іншими студентами , і вони розповідали, що деякі можуть вчитися на бюджеті, не відвідувати занять і знову вийти на стипендію...

Чи подавали ви скарги до керівництва?

Ми нікуди зі скаргами не звертались, бо один раз заплатити нам було набагато простіше, аніж вчити нецікаві речі. Це зараз разом з університетом я вже змінив своє ставлення до цього і виступаю за академічну доброчесність.

Чому вирішив покинути навчання?

Я зрозумів, що спеціальність попросту - не моя і мене «не тягне». Думаю, якщо тільки починають підкрадатись сумніви стосовно правильності вибору, краще себе не мучити і шукати свою дорогу далі. Наразі я в цьому ще раз упевнився.

Фото: vntu.edu.ua

Дарія НИШПОРСЬКА

м.Вінниця, студенти ДонНУ ім.Василя Стуса
Створено за допомогою Webnode
Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати